Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /data/sites/web/casinoblankenbergebe/www/INC_init.php on line 267

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/sites/web/casinoblankenbergebe/www/INC_init.php:267) in /data/sites/web/casinoblankenbergebe/www/INC_init.php on line 295

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/sites/web/casinoblankenbergebe/www/INC_init.php:267) in /data/sites/web/casinoblankenbergebe/www/INC_init.php on line 296

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/sites/web/casinoblankenbergebe/www/INC_init.php:267) in /data/sites/web/casinoblankenbergebe/www/INC_init.php on line 297
Veelgestelde vragen | Unibet Casino Blankenberge
 
 
 
 
 

Veelgestelde vragen

 
 
  • Is de speelzaal vrij toegankelijk voor iedereen?
     
    Wij heten iedereen van harte welkom in onze speelzaal. De enige voorwaarden ziin:
    • Je bent minstens 21 jaar oud
    • Je bent in het bezit van een geldige identiteitskaart
    • Je bent geen magistraat, notaris, gerechtsdeurwaarder of politiefunctionaris
  • Wat mag ik zeker niet vergeten als ik een bezoekje wil brengen aan de speelzaal?
     
    • Jouw identiteitskaart
    • Jouw 'winner’s attitude'!
    • Jouw goed humeur
  • Wat doe ik met mijn jas?
     
    Die kan je gratis in bewaring geven aan onze permanent bemande vestiaire.
  • Zijn er specifieke kledijvereisten?
     
    'Dress to impress'. Een avondje casino is altijd leuker als iedereen er goed uitziet. In verzorgde vrijetijdskledij, stadskledij en feestkledij val je zeker niet uit de toon.
  • Waar kan ik mijn auto kwijt?
     
    Het casino van Blankenberge heeft een private parking met camerabewaking. De parking bevindt zich onder het casino. (Toegang via het casinoplein).
  • Kan ik in het restaurant enkel terecht voor een gastronomisch diner?
     
    Van een een snelle hap tussendoor tot een uitgebreid diner. Neem hier alvast een kijkje.
  • Kan ik betalen met kredietkaart?
     
    Wij aanvaarden betalingen met Bancontact, Maestro, Visa, MasterCard en Diners. 
  • Kan ik de inhoud van een Casino Beleving aanpassen naar mijn specifieke wensen?
     
    Alles is bespreekbaar. Isabelle helpt je graag verder met al jouw vragen omtrent de keuze en invulling van een Casino Beleving. Contacteer ons
  • Ik ben thuisgekomen van een avondje casino en ik vond nog een aantal jetons in mijn broekzak. Wat nu?
     
    Geen nood, de waardejetons blijven geldig. Je kunt deze dus altijd uitwisselen bij een volgend bezoek aan onze speelzaal. De cashout tickets van de slots blijven 30 dagen geldig. Hierna komen ze te vervallen.
  • Hoe blijf ik op de hoogte van de komende activiteiten in het casino?
     
    Onze website wordt dagelijks bijgewerkt met de laatste nieuwtjes. Check regelmatig onze Events pagina voor speciale events en thema-avonden. Je vindt ons ook op social media (Facebook & Twitter) en daarnaast bieden we je de mogelijkheid om in te schrijven op onze nieuwsbrief.
  • Waar vind ik de uitleg over de diverse spelen?
     
    Je vindt deze onder de rubriek spelen op homepage.
  • Waar vind ik hulp om te stoppen met spelen?
     
    Folders met info omtrent de bescherming van de speler liggen ter beschikking aan onze receptie.  Hierin staat heel wat nuttige informatie, zoals wat een gokverslaving precies inhoudt en enkele raadgevingen. Raadpleeg de folder hier.
    Onze medewerkers kunnen je helpen bij het indienen van de aanvraag tot uitsluiting bij de Kansspelcommissie. Je kunt tevens de website www.gamingcommission.be raadplegen voor de gegevens van hulpverleningsorganisaties die jou of jouw omgeving kunnen bijstaan ingeval van gokproblemen.